Formy płatności w sklepie internetowym www.meblopol24.pl.
Składając zamówienie na stronie www.meblopol24.pl można wybrać następujące sposoby płatności:
Płatność przelewem na konto bankowe nr: 67 1090 1346 0000 0001 0840 0087 w Banku Santander. W tytule przelewu prosimy wpisać nr zamówienia.
Szybkie płatności - przelew - za pośrednictwem Przelewy24 (płatność przelewem on-line, kartami VISA, MasterCard, oraz Blik, MasterPass, "płatność odroczona PayPo - zapłać za 21 dni).
Płatność przy odbiorze. Przy wyborze tej formy płatności zapłata za zamówiony towar musi zostać uiszczona kurierowi - podczas doręczania przesyłki.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z obsługą sklepu internetowego e-mail: sklep@meblopol.pl lub tel: 61 652 51 35
Wybierając płatność za pośrednictwem Przelewy24 po złożeniu zamówienia następuje przekierowanie na stronę z płatnościami elektronicznymi Dialcom24 sp. z o.o. secure.przelewy24.pl (na pasku adresowym w przeglądarce internetowej musi być widoczna zielona kłódka, a sam adres poprzedzony https - strona jest bezpieczna, ma ważny certyfikat, jest szyfrowana).
Płatność kartą za pośrednictwem Przelewy24 obsługuje karty wystawione przez polskie i zagraniczne banki. Właściciel karty zagranicznej ma możliwość wyboru waluty transakcji w walucie obcej.
Płatność odroczona PayPo - zapłać za 21 dni.
Płatności odroczonej możesz dokonać wybierając zapłatę za pośrednictwem Przelewy24, po przejściu do okna z wyborem sposobu zapłaty wybierz PayPo - zapłać za 21 dni lub rozłóż na wygodne raty.
Za odroczenie płatności o 21 dni nie ponosisz dodatkowych kosztów.
Jak to działa?
Przy pierwszym zamówieniu min. kwota zamówienia musi wynosić od 70 do 500 zł.
Po dodaniu produktu do koszyka wybierz sposób zapłaty Przelewy24.
Po przekierowaniu do okna płatności wybierz PayPo.
Następnie wypełnij formularz z danymi.
Otrzymasz potwierdzenie sms/mail.
W kolejnym kroku otrzymasz decyzję.
Otrzymasz dostęp do darmowego panelu klienta, w którym znajdziesz informacje na temat limitu kredytowego i transakcji. Płatność potwierdzasz za pomocą kodu, który zostanie wysłany sms-em.
Towar zostanie wysłany po otrzymaniu przez sklep informacji o pozytywnej decyzji PayPo.
Za zamówienie zapłać w terminie 21 dni. Po upływie tego terminu płatność zostanie rozłożona na 4 raty.
O terminie spłaty system PayPo przypomina za pośrednictwem sms i mail (3 dni przed wymaganą datą spłaty).
Jeśli zdecydujesz się na zwrot otrzymanego towaru to zaznacz w panelu PayPo czy zwracasz całość czy część zamówienia. Po potwierdzeniu przez nasz sklep, że twój towar został zwrócony będziesz miał anulowaną transakcję. W przypadku nadpłaty należna kwota zostanie zwrócona na twoje konto bankowe.
Składając zamówienie każdy Klient objęty jest Gwarancją Ochrony Kupującego. Aby skorzystać z odroczonych płatności Klient musi mieć skończone 18 lat.